Blogs

Kā iedzīvināt organizācijas vērtības, strādāojot attālināti?

Pēdējā laikā novēroju, ka organizācijas sāk pastiprināti interesēties par atbalstu vērtību iedzīvināšanā. Vērtības raksturo uzņēmuma prioritātes un rada darbības noteikumus, kas palīdz vadīt organizāciju saskaņoti. Savā ziņā organizācijas faktiskās vērtības arī noteiks to, vai organizācija spēs no “izdzīvošanas režīma pāriet uz “attīstības režīmu”, un cik ātri. Krīze neizbēgami ir gan pieprasījusi, gan devusi iespēju esošāsContinue reading “Kā iedzīvināt organizācijas vērtības, strādāojot attālināti?”

Kā atbalstīt vadītājus darbā ar darbinieku attīstību?

Analizējot nesen veiktā Blend Consulting un INTEA pētījuma rezultātus (https://blendconsulting.lv/wp-content/uploads/2020/12/2020_Training-Audit_Research.pdf.), paralēli daudzām atziņām, pamanīju paradoksu, par ko vēlos padalīties: Pēc pētījuma rezultātiem  75% organizāciju tiešie vadītāji ir pilnībā vai daļēji iesaistīti mācību vajadzību noteikšanā un rezultātu izvērtēšanā, tai pašā laikā tikai 30% aptaujāto organizācijas atzīst, ka darbinieki saprot, kādas prasmes ir nepieciešamas organizācijai. Tas irContinue reading “Kā atbalstīt vadītājus darbā ar darbinieku attīstību?”

Vai var būt atkarība no neatkarīga konsultanta?

Pasaulē ārpakalpojumu izmantošana noteikti ir viena no pēdējās desmitgades biznesa tendencēm.  Piesaistīt konsultantus uzņēmuma attīstības projektiem vai nodot ārpakalpojumā kādus no  procesiem tiek uzskatīts kā stratēģisks gājiens, kas paaugstina biznesa konkurenci. Arī Latvijā ir aizvien vairāk freelanceru, konsultācijas uzņēmumu un arī darbinieku, kas ir gatavi strādāt uz projektiem vai nepilnas slodzes darbu. Personāla vadības ārpakalpojumiContinue reading “Vai var būt atkarība no neatkarīga konsultanta?”

Kā ar mazām investīcijām panākt lielu rezultātu jeb mācību audits steidz palīgā

Tas nav nevienam pārsteigums – šajā aukstajā ziemā organizācijas ir izdzīvošanas režīmā un lielā daļā organizāciju mācības ir iesaldētas. Tomēr pēc ziemas nāks pavasaris un organizācijas, kas spēj mainīties, krīzē transformēsies.  Arī mācību jomā pa vecam vairs nevarēs.  Kā reizi īstais laiks, lai mācītos, kā mācīties pa jaunam! Vēl nesen uzņēmumi tērēja milzīgus līdzekļus mācībām,Continue reading “Kā ar mazām investīcijām panākt lielu rezultātu jeb mācību audits steidz palīgā”

Ko “ēd brokastīs” mācību stratēģija?

Ir teiciens, ka kultūra ēd brokastīs stratēģiju. Kāds tam sakars ar mācību stratēģiju? Mācību stratēģija ir pamatakmens mācīšanās kultūras izveidei. Noteiktie pamatprincipi ir kā “solījums darbiniekiem”, kādas mācību un attīstības iespējas šajā organizācijā ir iespējamas un kas tiek sagaidīts no pašiem darbiniekiem gan attieksmē pret mācībām, gan pašattīstības jomā.Savā ziņā mācību stratēģija arī nosaka, kasContinue reading “Ko “ēd brokastīs” mācību stratēģija?”

E-mācību stratēģijas attīstības posmi: kā izvēlēties piemērotāko risinājumu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām? 3. Līmenis

Pieredze rāda, ka e-mācību stratēģiju var iedalīt 3 līmeņos – 1) pamata jeb bāzes zināšanu 2) kampaņveidīga 3) intergrēta mācību kultūrā. Iepriekšējos rakstos aprakstīju pirmā un otrā līmeņa e-mācību stratēģijas šajā rakstā par E-mācību stratēģiju, kas ir integrēta mācību kultūrā korporatīvā līmenī. Līdz šai e-mācību stratēģijai uzņēmumi Baltijā visbiežāk izaug pakāpeniski, vai arī tiek iesaistīti uzņēmuma grupas līmeņa mācību programmās. ŠajosContinue reading “E-mācību stratēģijas attīstības posmi: kā izvēlēties piemērotāko risinājumu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām? 3. Līmenis”

Loading…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.