Blogs

Vai var būt atkarība no neatkarīga konsultanta?

Pasaulē ārpakalpojumu izmantošana noteikti ir viena no pēdējās desmitgades biznesa tendencēm.  Piesaistīt konsultantus uzņēmuma attīstības projektiem vai nodot ārpakalpojumā kādus no  procesiem tiek uzskatīts kā stratēģisks gājiens, kas paaugstina biznesa konkurenci. Arī Latvijā ir aizvien vairāk freelanceru, konsultācijas uzņēmumu un arī darbinieku, kas ir gatavi strādāt uz projektiem vai nepilnas slodzes darbu. Personāla vadības ārpakalpojumiContinue reading “Vai var būt atkarība no neatkarīga konsultanta?”

Kā ar mazām investīcijām panākt lielu rezultātu jeb mācību audits steidz palīgā

Tas nav nevienam pārsteigums – šajā aukstajā ziemā organizācijas ir izdzīvošanas režīmā un lielā daļā organizāciju mācības ir iesaldētas. Tomēr pēc ziemas nāks pavasaris un organizācijas, kas spēj mainīties, krīzē transformēsies.  Arī mācību jomā pa vecam vairs nevarēs.  Kā reizi īstais laiks, lai mācītos, kā mācīties pa jaunam! Vēl nesen uzņēmumi tērēja milzīgus līdzekļus mācībām,Continue reading “Kā ar mazām investīcijām panākt lielu rezultātu jeb mācību audits steidz palīgā”

Ko “ēd brokastīs” mācību stratēģija?

Ir teiciens, ka kultūra ēd brokastīs stratēģiju. Kāds tam sakars ar mācību stratēģiju? Mācību stratēģija ir pamatakmens mācīšanās kultūras izveidei. Noteiktie pamatprincipi ir kā “solījums darbiniekiem”, kādas mācību un attīstības iespējas šajā organizācijā ir iespējamas un kas tiek sagaidīts no pašiem darbiniekiem gan attieksmē pret mācībām, gan pašattīstības jomā.Savā ziņā mācību stratēģija arī nosaka, kasContinue reading “Ko “ēd brokastīs” mācību stratēģija?”

E-mācību stratēģijas attīstības posmi: kā izvēlēties piemērotāko risinājumu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām? 3. Līmenis

Pieredze rāda, ka e-mācību stratēģiju var iedalīt 3 līmeņos – 1) pamata jeb bāzes zināšanu 2) kampaņveidīga 3) intergrēta mācību kultūrā. Iepriekšējos rakstos aprakstīju pirmā un otrā līmeņa e-mācību stratēģijas šajā rakstā par E-mācību stratēģiju, kas ir integrēta mācību kultūrā korporatīvā līmenī. Līdz šai e-mācību stratēģijai uzņēmumi Baltijā visbiežāk izaug pakāpeniski, vai arī tiek iesaistīti uzņēmuma grupas līmeņa mācību programmās. ŠajosContinue reading “E-mācību stratēģijas attīstības posmi: kā izvēlēties piemērotāko risinājumu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām? 3. Līmenis”

Kā noteikt mācību vajadzības, kas saskan ar biznesa mērķiem?

Globālā pētījuma  Linkedin Workplace Learning 2019 rezultāti liecina, ka mācību vajadzību noteikšana jeb trūkstošo prasmju identificēšana un novērtēšana ir mācību speciālistu Nr. 1 fokuss 2019. gadā. Pēc maniem novērojumiem, arī  Baltijā noteikt mācību vajadzības, kas saskan ar biznesa mērķiem ir viens no izaicinājumiem. Saskaņā ar pagājušajā gadā veiktajiem pētījuma rezultātiem, mācību vajadzību noteikšana uzņēmumos Baltijā ir ciešiContinue reading “Kā noteikt mācību vajadzības, kas saskan ar biznesa mērķiem?”

Ar prieku veiktas iekšējās mācības un spēļošana

Iepriekš rakstīju par mācību vajadzību noteikšanu, taču šoreiz vēlos aizskart e-mācības un iekšējās mācības kā procesu, ko darbinieki veic ar prieku. Viens no uzņēmuma izacinājumiem ir tas, ka darbiniekiem trūkst laika mācībām un pie tam tām veltītais laiks tiek uztverts kā zemē nomesta diena. Tajā pašā laikā uzņēmumiem ir vēl svarīgāk, ka darbinieki ātrā laikā apgūstContinue reading “Ar prieku veiktas iekšējās mācības un spēļošana”

Loading…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.